Обмін та повернення
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача" покупці мають право протягом 14 днів в поточному місяці з моменту покупки здійснити обмін або повернення непродовольчих товарів, придбаних в інтернет-магазині Ersag, за умови виконання всіх норм передбачених Законом
Товари, що не підлягають обміну/поверненню
Відповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:
• Втрачено чек (накладну), виданий споживачеві при купівлі;
• Товар вже був у вжитку і має подряпини, сколи чи потертості;
• Пошкоджено або відсутнє упакування товару;
• Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.
До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:
• парфумерно-косметична продукція;
• Одноразові матеріали;
• продукти особистого використання;
• Товари в аерозольній упаковці;
• Аксесуари для волосся;
• Засоби для догляду за обличчям та тілом.
Обов'язково перевіряйте посилку при отриманні у відділенні Нової Пошти на цілісність упаковки, збереження та наявність усіх позицій згідно з накладною.
У разі відсутності в посилці товарів згідно з накладною відразу на відділенні Пошти, необхідно скласти Акт з працівником пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення, після чого з Вами будуть узгоджені подальші дії.У разі пошкодження посилки та товару у ній при пересиланні обов'язково відразу на відділенні пошти складіть акт-претензію про пошкодження посилки, відмову від отримання посилки та сповістіть офіс за телефоном Вайбер +380660936563
Забираючи товар з поштовго відділення, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Дуже просимо обов'язково перевіряти замовлення при отриманні. У іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки.
Як зробити обмін/повернення товару?
Виконати обмін/повернення товару можна наступним способом:
1. Надіславши товар поштою на вказані менеджером адресні данні.
При обміні/поверненні товару у магазині, менеджер оцінить стан товару та можливість виконати його повернення чи обмін на відповідний у межах закону України. Після огляду товару та прийняття рішення щодо обміну чи повернення узгодить з Вами подальші дії.
При необхідності здійснити обмін/повернення товару через Пошту:
1. Повідомте менеджеру про необхідність виконати обмін/повернення та причину;
2. Надішліть товар Поштою на дані, які надасть менеджер магазину. Вартість відправки оплачує покупець, за винятком ситуацій, коли виявлено заводський брак та інші недоліки з вини працівників складу/менеджерів;
3. Менеджери отримають ваше повернення/обмін та перевірять посилку на відповідність правилам обміну та повернення;
4. За потреби обміну, співробітники складу відправляють відповідний товар за вашими даними.
Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються покупцем, крім заводського браку чи помилок складу.
ВАЖЛИВО! Всі виробники залишають за собою право в будь-який момент, без обов'язкового повідомлення, вносити зміни в комплектацію, дизайн упаковки та характеристики, що не погіршують якість товару.
В разі виникнення питання стосовно обміну та повернення Ви можете за тел: +380660936563 (повідомлення в Вайбер)